Mina julkort!



Annandag jul, åh va tiden går fort när man är ledig. Imån
är det ju jobb igen.

Detta är dom julkorten som jag gjorde för iår.
Jag målade dom sedan kopierade jag och så färglade jag dom för
hand, så det tog sin lilla tid.

Idag ska vi hem till min familj för att pappas släkt kommer.
Ett jäkla åkande fram och tillbaka. Men det är mysigt att
träffa alla. Även om jag gärna haft en dag då jag och
Patrik ligger i våra mysbyxor framför tvn hela dagen.

Hoppas ni har haft det bra i jul!

Kommentarer
Postat av: Josse

Hoppas ni får en mysig kväll! Själv har jag blivit lite sjuk så det blir soffan hela dagen. Fast det hade det nog blivit ändå :)

2010-12-26 @ 11:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0