God morgon!



God morgon kära ni!
Det är inte varje natt man tycker att det är mysigt att bli väckt
mitt i natten. Men inatt när Viol ville mysa och väckte mig genom
att slicka mig i ansiktet så tyckte jag att det va helt ok. Hon e för
gullig ibland den där katten.


Idag är det jobb som vanligt.

Nu sitter jag här med tända ljus fortfarande lite mörkt ute
och myser under en filt. Japp där va ordet mysigt igen.
eftersom jag börjar 12 idag så unnar jag mig att ta en väldigt lugn
morgon och hoppar över promenaden idag och kör gymmet
imån istället.

Ha en riktigt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Josse

Myskatt! Hon kan få bo hos mig ett tag

2010-10-19 @ 16:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0