trött!



Hemma från jobbet och har precis käkat thai mat från bästa "thai spice".
Nu känner jag mig som viol...jag vill bara ligga helt still och inte röra mig
speciellt mycket alls, och det tänker jag inte göra heller. Känner att huvudet värker
lite och jag håller tummarna för att jag inte bilr sjuk.

Hoppas ni har en mysig kväll nu ska jag dricka mitt kvälls kaffe.
Mina jobbar kompisar tycker det är kul att jag aldrig dricker kaffe på jobbet,
men gör det på kvällen... när man egentligen inte alls ska göra det.

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud så söt! Japp, du är lite konstig du Cicci som dricker kaffet på kvällen. :) Varför inte te då?

2010-10-26 @ 21:41:43
Postat av: Manda

Haha hon är för go den lilla bullen:)

2010-10-27 @ 08:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0