Begravningsbukett.






Här ser ni hela klassens.

Idag gjorde vi en begravningsbukett. Var lättare än jag trodde
att det skulle vara. Rosetten var det som var krångligt. Att man
skulle få till den så den fick en snygg form och att den skulle sitta,
det var inte helt lätt.

Jag fick även en praktikplats idag, eller fick och fick. Jag fick
ju självklart gå in och prata med en tjej som jobbade där.
Är otroligt snyggt där inne. Vilken butik pratar jag om nu då?
Jo "blommorna hos Louise".

Idag ska jag inte göra mycket mer än att plugga. Prov på fredag.
Sen ska jag självklart titta på svenska hollywood fruar som börjar idag.
Jag bara älskar Maria Montazami.

Ha en fin kväll nurå hörrni!
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0