Tårtkalas!


Allt gjort på blommor och blad. fantastiskt!



Här ska ni få se på kul grejer!
Alice i underlandet stil. Idag var ju uppgiften tårta.
Undrande ju lite vad det kunde vara, men det var ju
bokstavligt talat tårta.

Vi höll på med det nästan hela dagen.
Men åååhhhh så kul det var, man blir ju helt lycklig av
att se dom. Gå runt till alla och kolla vad dom gör.
Detta måste man vara kreativ för.




Det här är mina bakelser. Dessa fick jag ta hem.
Vilken fin present om man ska bort någon gång och
fixa en sån. Man ser det inte lika bra på bild. Men
ni skulle varit med idag. Alla var så fina. På bilderna
ser man inte allt pill jobb.

Hoppas ni njuter av bilderna.
trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Josse

Men jösses! Hur fint som helst!

Ser himla kul ut att göra med

2011-08-18 @ 21:41:07
Postat av: mussla

men hurregud va fint. du är grym diddi! en sån önskar jag mig nån gång i livet haha :)

2011-08-18 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0