Tisdag.




god morgon!
Tisdag idag och jag sitter och äter frukost.
Ska snart ta mitt pick och pack till skolan.
Här ser ni gårdagens buketter. mycket att
tänka på nu: domninans, gradering,färgval,
form, valör, kulör.

Igår blev jag trött när jag skulle slipa dörrkarmarna.
Jag hade ju varit på claes olsson och fått hjälp.
Jag hade valt en från black and decker. Så frågade
jag om vilket slippapper jag skulle ha så att det
passade. Tror ni inte att när jag skulle börja igår
att jag hade fått fel? Hur svårt ska det vara. Om
han inte visste hade han väl bara kunnat säga det.
Dessutom köpte jag 3 st. Så idag efter skolan
måste jag åka och byta dom. Inget kul.

Vädret ser iaf ut att bli bra.
Ha en trevlig dag!
puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0