God morgon! Såhär ser jag inte ut idag. Hi...

dsc02597 (MMS)

God morgon! Såhär ser jag inte ut idag. Hittade ingen tröja som passade t-shirten så jag bytte hehe. Tycker den är lite rolig iaf. Kan vara väldigt snyggt till sommaren och ett par shorts. Idag ska jag jobba men det är ju bara 6 timmar. Så efter det ska jag hem till familjen och käka middag och klippa dom (mamma och pappa). Pappa tror nämligen att han kan klippa sig själv, men jag får alltid "fixa till" det efter haha. Jaja låt han försöka (jag är nämligen precis likadan, jag vill också göra det själv). Ha en underbar söndag. Buss och kräm


Kommentarer
Postat av: Josse

Vilken jättefin tröja!! Vart har du köpt den?

Cicci, jag har blivit en snor-fabrik..heläckligt.

OCH! jag har virkat färdigt min pläd..tjoho!

Ha en mysig middag. Puss

2011-02-13 @ 16:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0