Fuerteventura!




Oj oj oj vilken underbar resa vi har haft.

Vi har ändå haft väldigt tur med vädret,
om man bortser från några förmiddagar
då solen har kommit vid 12.

Men badandet kan jag räkna på en hand.
Det var så väldigt kallt i vattnet.

Det sköna är ju att vi har haft all inclusive.
Man kunde ta dricka när man ville och
frukost, lunch och middag bestod av buffé.
Där man fick plocka hur mycket man ville.
Frukosten kan vara den bästa frukosten som
existerar... jag tror det!
Och massa bakverk och glass till både
lunch och middag.

Jag och patrik red kamel, en kamel som
fattade tycke för mig och som jag med glädje
ville ta med mig hem.  (det blev inte så.)

Mamma fyllde 50 och det firade vi med
skumpa och ståt!

Vi han även med att åka in till Corralejo.
En stad där det inte fanns så mycket att shoppa.
Efter vi varit där tog vi oss en promenad hemmåt.
(ca 5km, tror det var mer.) Efter vi vandrat i
öken
, som ni ser på en av bilderna, kanske i
2.5 km iaf så kom vi till hotellet. Ja det stämmer
faktiskt att vårat hotell låg mitt i ingenstans.
Men det var rätt skönt att ha det så.

På kvällarna drack vi drinkar (som också ingick...hehe)
och spelade calisto, kul spel!

Ja det ploppar säkert upp mer i huvudet men
för nu får det vara bra!

Trevlig dag!! Puss å kram

(hoppas jag får en plats på affrodansen ikväll, det behövs)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ser underbart ut!

Vill se mer kort sen. Ha en fin kväll. Puss

2011-03-03 @ 20:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0