God morgon! Köpte en underbar hortensia i ...

dsc02819 (MMS)

God morgon! Köpte en underbar hortensia i torsdags. En törstig blomma som ska ha vatten varannan dag. sitter på bussen nu, ska till jobbet. Bredvid mig sitter ett löjligt förälskat par. Sitter och håller varandras händer och pussas. Älskar kärlek missförstå mig inte, men ibland kan det bli lite för mycket av det goda. Som när man äter för mycket godis och efter vill man bara spy. Väldigt bra liknelse om jag får säga det själv. Så känns det just nu. Hoppas ni får en trevlig lördag! Ikväll ska jag till amanda och fira henne. Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag haft tenta, äntligen helg!

ses ikväll kära du. Puss jossekosse

2011-03-12 @ 10:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0