Bilder från lundsbrunn.






Älskar denna bilden... och han på hehe.


God mat efter vinprovningen.


Här har vi precis käkat lunch på nääs fabriker. Väldigt fint läge.

Denna dagen har gått fort, men jag har hunnit med endel.
Tränat, klippt, städat och lagat lite mat. Gott att vara ledig på
en vardag ibland.

Nu ska jag käka, väntar på "Linas matkasse".  Dom kan komma
allt från 17-22. Orkar inte vänta längre så det får bli en pastasallad
idag istället. Ska dock bli spännande att se vad som väntar i mat väg
denna veckan.

Imån börjar praktiken för min del. Känns lite läskigt, men kul.
Hoppas jag får lära mig mycket nytt och testa på det som jag lärt
mig i skolan. Till helgen är det första gången jag jobbar på
"Blommorna hos Louise". Ska också bli kul och spännande, lite
nervöst är det dock. Hoppas dom blir nöjda med mig.

Ha en trevlig kväll!

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0