När det som inte får hända händer.



När jag kommer hem får praktiken igår
ringde pappa, han hade ingen mottagning
så jag hörde inte vad han sa.
Jag ringde därför hem till min familj.
Min bror svarade och efter ett tag sa han
"vet du inte vad som hänt? Mamma ligger på
sjukhus. Hon har blivit påkörd av en bil."

Att mitt hjärta inte stannade.

Sekunden efter ringer mamma.
Det var bra med henne, eller bra och bra
men bra efter omständigheterna.
Brutna revben och
sprickor i nackkotor. Hon känner sig såklart
mörbultad och går på massa smärtstillande.
Det ska läka även om det kommer ta tid.

Min lilla stackars mamma som inte gör en fluga
förnär. Som är världens snällaste.

Jag ska hälsa på henne idag och förhoppningsvis
får hon komma hem. Hoppas också att hon känner
sig aningen bättre.

Jag älskar dig mamma!
Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Therese Magnusson

USch va hemskt... hoppas att hon blir bättre... du får hälsa ifrån mig... hoppas allt är bra med dig också kram Therese

2011-09-15 @ 19:57:29
URL: http://nattstad.se_tessilessan_

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0