Saker och ting löser sig.



Kransdekoration asymetrisk.
Är mest nöjd med den översta.
Jag har konstigt nog lite svårt för
dom mörka höstiga färgerna.

Ja nu till rubriken, saker och ting löser sig.
Jag har blivit erbjuden extra jobb på "Blommorna hos Lousie".
Så nu har jag ringt Bellbox och sagt upp min extra tjänst.
Så har jag även varit och pratat med dom på nya jobbet.
Jag har även bokat in mig och Patrik på Lundsbrunns kurort,
för att fira våran 7 års dag. Så sist men inte minst har jag skickat
in brevet som är anmälan till påbyggnadsutbildningen

Fått gjort mycket viktiga grejer, och det känns så
bra när man kan släppa det.

Nu är det mys i soffan!
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0