Begravningsdekoration.











Idag gjorde jag och min vän Susanna en vegetativ kistdekoration.
Jag vet inte vad ni tycker, man jag älskar det och tycker det är jätte
vackert.
Våran är inspirerad av västkusten och en gammal sjöman som gått bort.
Som alltid vill ha nära till havet.
Det som är tanken med arbetet är att man ska titta sig omkring i naturen,
och efterskapa det så bra som möljigt. Inget ska vara där bara för att
man tycker det är fint. Så som naturen är, så ska det vara.

Jag tycker att en sån här kista blir så mycket mer personlig. Någon gjorde
som en trädgård till en dam som gillade och gå och påta i trädgården.
Ja ni förstår att bara fantasin sätter gränser.

Vad tycker ni?

Vi fick väldigt bra betyg på den. Vilket var otroligt skönt och kul.
Tyvärr så ser man inte alla goa detaljer på bilderna.
Jag gillar verkligen att man kan göra det till något personligt.

Ha en trevlig kväll!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0