Begravningsdekoration.





Hej hej hallå!


Hoppas allt är bra med er kära ni!

Idag i skolan började vi med en ny stilart.
Vegetativ. Mycket roligt men extremt svårt. Då
man ska efterlikna naturen och så som det växer där.
Blir nog klar med en grej imån och då ska jag visa.
Jag tycker det är vackert.

På bilden ser ni en begravningsdekoration som jag
gjorde för ett tag sen men inte lagt upp.
Asymetrisk, hög, med ojämn rytm.

Efter skolan var jag och tränade. Var väl en vecka
sen jag var där. Jäklar va gott det är!
Nu ska jag plugga latin, men kommer på så mycket
annat att göra istället. Men nu ska jag ta tag i det.....

Ha en trevlig kväll!
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0