Dagens Händelse med stort H




Parallell begravningsdekoration med ojämn rytm.

Ok till dagens Händelse med stort H.
Idag på gymmet började jag med bänkpress och
tänkte att jag skulle prova ta mitt rekord eftersom jag
inte kört bänkpress på ett tag. Mitt tidigare var 45kg.
Nu tog jag 50kg nästan 2 gånger + att jag tog 40kg
2set med 8 repetitioner
(hade kanske orkat mer).

FY FAN VA GÖTT!!!!!!!!!

Efter att jag kämpat med det i ca.1.5år.
Duktiga duktiga mig!!!!!
Men nu är det mot nya mål... sätter ju självklart
upp målen för mig själv så det är inte jag tänker säga. '
Berättar kanske nästa gång jag uppnår dom.

Ha en trevlig kväll!!!
Puss å kram lyckliga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0