Formallinjär.







Då ska jag visa er det knasiga vi hållt på med denna veckan.
Mina damer och herrar......Fomallinjär stilart.

Känns fortfarande väldigt knasigt. Men man har börjat
fatta stilarten lite mer nu denna dagen.

På bilderna finner ni en dekoration och en krans.

Jag förstår att ni inte tycker det ser så kompliserat ut,
men det är motsattsen. Det är extremt svårt. Man
måste veta precis varför man sätter en sak på en plats.
Det räcker inte med att man tycker att det ser fint ut.

För övrigt så fikade jag med Bella och Sanna efter skolan.
Mysigt!
Efter det åkte jag och tränade. Mycket folk vid den tiden.
Avslutade träningen med 3km på bandet.

God natt och sov gott!
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0