Någon som vill gifta sig?








Brudbukett transparent/dekorativ 70/30 bågform.

Blommor i brudbukett: Ranunkel, Leverbalsam, Vaxblomma,
Pärlhyacint, Leucadendron. (även texas gräs)

Idag fortsatte vi med det transparenta. Jag tycker det är fint.
Just denna formen är jag lite tveksam till. Men en fräckare brud
skulle absolut kunna ha den. Jag vet inte om jag hade valt den,
men man kanske ändar sig. Jag tycker som sagt att den är väldigt
fin all kolla på.

Vad tycker ni? Hade ni valt den?

Efter skolan idag var jag och tränade.
Sen gick jag hem i regnet, man jag piggnade till
och det var skönt. Måste ju orka plugga.
Prov imån.

Ha en fin fin kväll!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0