God morgon! Igår var en dag med mycket hän...

dsc07327 (MMS)

God morgon! Igår var en dag med mycket händelser. Började med att jag fyllde år. När jag kommer till skolan har min underbara vän bakat massa gott till mig för att jag fyllde år. Så söt! Efter skolan tränar jag och patrik. Sen jagar vi kräftor över hela stan. Hittar till slut. När vi kommer hem friar patrik till mig. Går ner på ett knä och allt. Han hade dessutom köpt champagne. Vad överraskad jag blev och glad. Efter nästan 8år ihop. Så imån ska vi kolla på ringar ihop. Den jag fick var en låtsas ring. Kul, för jag vill verkligen välja min egen. För den ska man ju ha resten av livet. Nu ska jag till skolan. Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0