Brudbukett.




Närbild.


Asymmetrisk brudbukett.

Tillbaka till skolan idag och det kändes underbart.
Kul att träffa alla och göra brudbuketter.

Gjorde denna idag som är en asymmetrisk brudbukett.
Tror inte att jag hade valt det asymmetriska till mig själv,
men färgerna är absolut mina. Älskar det rosa/orangea.
Känns väldigt fräscht.

Ni då? Skulle ni kunna tänka er en asymmetrisk?

Vill bara informera att det är öppet hus på torsdag
så vem som helst kan komma och kika på vad vi håller
på med. Var ju så det började för mig innan jag helt 100
bestämmde mig för att detta vill jag göra.
Så kl. 14-18 är ni varmt välkomna.

Efter skolan idag var jag och tränade.
Kändes väldigt gott, då jag inte vart där på
en vecka.

Hoppas ni haft en trevlig dag!
Puss å kram




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättevacker! Du är så duktig :D

Hade gärna kommit på torsdag, men har praktik då :( Men vart är det om jag skulle sluta tidigare?

Puss Jossekosse

2012-03-26 @ 18:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0