Brudbuketter.





Första brudbuketten jag gjorde igår.
Jag valde väldigt ljusa färger då jag inte vanligtvis
väljer det.
Har jobbat på dom asymetriska i skolan denna veckan
och det är såå roligt. Efter denna skulle jag svåra till det
lite tyckte läraren. Gå ifrån dom "vanliga" formerna och
tänka "out side the box".

Detta blev resultatet.




Blev väldigt nöjd med denna.
Tyckte att jag fick till den riktigt snyggt med bara
"simpla" nejlikor. Den känns spännande
men samtidigt lite romantisk.
Det gör väldigt mycket att blanda in ormhassel och
fräcka blad. Vissa har jag vänt på för att dom är
snyggare på baksidan.

Det blir roligare och roligare nu när man får
tänka helt själv, göra det svårare och utmana
sig själv. Då känns det helt plötsligt så mycket mer
konstnärligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0