En dag i botaniska.







Japp då har vi varit i botaniska och kikat på orkidé utställningen.
Mycket fina blommor. Var trevligt att storsa omkring där och
vi fick även i oss en fika. Måste verkligen dit en gång på våren
och en på sommaren med...minst.

Idag övningskörde jag för första gången. Var roligare än
jag trodde att det skulle vara. Det gick faktiskt hyffsat också.
Skönt att Patrik har tålamod. En gång hojtade jag till:
NU KÖR VI!! och drog iväg. Men annars var det lugnt.

Nu är jag helt slut. Så resten av dagen blir nog lugn.
Tacos på kvällen, vad annars på en söndag?

Imån börjar praktiken, det ska bli spännande och roligt.
Lite nervöst är det allt.

Ha en fin fin kväll!
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0