Hej hej hallå! Jag har nu avslutat praktik...

dsc06864 (MMS)

Hej hej hallå! Jag har nu avslutat praktiken på den plats jag var. För att jag tyckte att jag inte lärde mig något. Jag betalar faktiskt för att vara där. Nu ska jag fortsätta praktiken på måndag på blommorna hos louise. Där jag vet att jag trivs. Det som var lite roligt var att jag fick en beställning. Det stod 200:- tulpanbukett, tjej, avtackning. Innan jag skulle gå så fick jag den. Det var lite roligt. Jag tyckte ju om den så mycket också (bilden). Två olika tulpaner, anemon, vaxblomma och blåbärsris. Idag har jag städat tvättat. Nu på kvällen kommer jenny, johanna och hanna hit på lite pizza. Mysigt! Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0