Härlig höstbukett.

 
 
En stor och härlig höstbukett gjorde jag igår.
I den har jag änvänt:
-Solros
-Gerbera
-Alstromeria
-Buplerum
-Ekblad
-Araliablad
-Solidago
-Nu minns jag inte namnet på dom sista bladen, dom spretiga (men det kommer nog)
 
Idag är jag ledig.
Jag började morgonen med att läsa lite ur en bok. Hur gött är det inte
att börja morgonen så? Lungt och fint. Sen åkte jag och tränade.
Å så har jag tagit spisen...på insidan. Jag har kommit på att världens
bästa uppfinning är svinto. Allt blir ju rent. Jätte braigt!
 
Ha en fortsatt fin dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Carla

Hej!
Fina buketter du gör :) måste vara härligt att jobba med blommor.
Blir avis ;)

Svar: Hej!Tack Carla! Kanske är så att du också ska utbilda dig till florist då =)
Kram
cicci

2012-09-25 @ 17:14:58
URL: http://cuellar.blogg.se
Postat av: Sabina

Robbelini om jag inte ser fel.(bladen menar jag)
Kul att se allt du gör, du är duktig!!!

Svar: Japp där har vi det. Det tror jag också att det är. Tack så jätte mycket vad roligt att höra =)
cicci

2012-09-25 @ 20:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0