Torsdag.





God kväll!

Nu skulle jag egentligen varit på afrodans.
Det blev tyvärr inget idag. Jag hade väldigt ont
i huvudet när jag kom hem, trycker fortfarande
lite. Vi höll på mycket med cypress, lilja och spritpenna.
Den kombinationen är not so good.

Nu ska jag väl plugga lite till, prov imån ju.
Sen ska jag lägga ner det, går inte in mycket mer nu.

Skönt det skbli med helg nu med. Jag är tro det eller ej
ledig. Det väntar kalas m.m. Imån ska jag ut och käka
en middag med min gammal jobbarkompis Madde.

Ha en riktigt trevlig kväll nu och imån är det fredag!

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: sarah

åh vad dina buketter och så

2011-10-21 @ 20:42:24
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0