En dag som denna.








Det här har jag gjort idag förutom plantering. Har gjort
lite annat också men just i blomster väg så ser det ut så här.

Dom är så duktiga hos Lousie, gör massa fina grejer.

På mitten bilden ser ni buketter jag fått göra själv.
Blev fina tycker jag. Ska ju vara lite mer höstigt nu.

Nu ska jag bara sitta i soffan och kolla på tv.
Gott att ta det lugnt, börjar bli trött nu i slutet
på veckan. Massa nya intryck å så. Men jag
har 8 dagar kvar... bara att jobba på.

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint verkligen!

Hoppas du får en underbar fredag och helg!

Puss och Kram/Josse

2011-09-09 @ 08:57:05
Postat av: ellen

Gud va fint Cicci! stolt över dig kusin :D

2011-09-11 @ 13:17:39
URL: http://ninaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0