Klass 9C, 10års återträff.

 
 
 
 
 
Vad tiden går fort, ibland är det nästan lite svårt att hänga med.
Det var 10 år sen jag gick ur 9:an med detta sköna gäng. Helt
ofattbart. Å när vi ses då känns det inte alls som att det var 10år sen.
 
Tänk vad roligt vi hade... okej inte alltid i skolan kanske, jag ska inte
försköna bilden av skolan. Men många av oss hängde ju även på
fritiden, spelade handboll, kollade filmer, å gotland ska vi inte glömma.
 
Tänk att min bästa vän fortfarande efter alla dessa år är Josse.
Att vi lärde känna varandra i 2:an och tro det eller ej hatade varandra
från början. Hon hade ju snott min kompis när jag var sjuk.
Vi har hennes mamma att tacka för att vi är vänner idag.
 
Vi hade det väldigt trevligt i lördags!
 
Jag hoppas inte att det går 10år tills vi ses igen.
 
Kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0