Den allra första riktiga brudbukett.

 
 
 
 
 
 
God dag!
Min allra första riktiga brudbukett gjorde jag igår. Satt nästan uppe till 23 med den.
Blev väldigt nöjd med resultatet. Bruden ville ha en lila bukett med inga andra
önskemål. Brudgummens slips skulle vara ganska mörkt lila. Så jag matchade
bandet runt brudbuketten med den. Var så himla roligt att göra en riktig, jag har
ju gått och tänkt på hur jag ska göra den vilka blommor jag ska använda ända sen
Zandra ringde min och frågade om jag ville göra den. Skulle vilja göra brudbuketter
varje dag!
 
Idag så gifter sig Zandra och Jim i rådhuset och efter bär festen av till Asperö.
Det ska bli så kul!
 
Blommor jag använt:
Rosor (lila)
Brudslöja (vit)
Scabiosa (lila)
Bouvardia (vit)
Freesia (lila)
Eustoma (mörk lila)
Murgröna
Bland från rhodedendron buske (fast väldigt liten)
 
Hoppas ni har en härlig dag!
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0