En dag som denna.

 
Idag har jag vart och tränat gick både till och hem ifrån gymmet.
Det är så gott. Gillar att gå förbi folks trädgårdar,kikar på hur dom
organiserat och vilka fina blommor dom har. Lite mysigt sådär tycker jag.
 
En fråga alla ställer sig så här i snart mitten av juli är väl att: vart
fasen är det fina vädret? Vart är alla goa sommar nätter där man
sitter ute hela kvällen och grilla... bara njuter av att vara ute.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer.
 
Blogg.se är också väldigt segt. Sen i midsommras har jag inte kunnat
mobilblogga vilket är fruktansvärt tråkigt då det typ är det ända jag gör. 
Men det är för att dom håller på att uppdatera. Suck.
 
Men ha en trevlig dag och ta vara på dom små solglimtar som
kommer.
 
Puss å kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0