slut bloggat.



Hej mina kära vänner!
Ni kanske har märkt att det inte blir lika mycket bloggande längre. Det är nämligen så att på sista tiden så har jag känt mig mer tvungen att blogga än att göra det med glädje.

Jag skulle gärna fortsatt blogga för eran skull, men då skulle inte bloggen bli rolig. Eftersom glimten inte finns där.

Jag vill bara säga ett jättestort TACK till alla er som följt mig genom åren. Tack tack tack! Det har varit jätteroligt.

Vem vet någon gång kanske jag startar upp den igen. När jag verkligen känner att det känns inspirerande.

Ha det jättebra alla! Tack ännu en gång.

Pussar och kramar och kärlek

Kommentarer
Postat av: La Familja

Vad tråkigt ! Det har varit väldigt roligt att följa
bloggen. Men har man tappat lusten, så har man.
Hej då cicci-bloggen.

2012-11-30 @ 19:53:51
Postat av: Carla

Nä vad tråkigt 😳jag tycker du är jätte bra och hoppas på en come back någon dag ☺, har varit roligt att läsa din blogg cicci.
Stor kram

2012-11-30 @ 21:55:12
Postat av: Anonym

Förstår dig Cissi, är själv inte så bra på bloggandet just nu men du kanske hittar tillbaka. Tråkigt i alla fall att inte kunna följa vad du gör längre, brukar allt titta in här då och då. Verkligen superfint foto på dig! Ha det så bra, Kram Jenny

2012-12-02 @ 12:31:58
Postat av: Anonym

NEEEEJ! Kommer sakna dina fina bilder och bra blom-tips. Hoppas på lite bilder på instagram iaf!
/Ditt största fan (tindo)

2012-12-02 @ 20:20:31
Postat av: Sanna

Saknar ditt bloggande! Kram

2012-12-07 @ 07:50:15
URL: http://susannaangeli.blogg.se
Postat av: Nicolefup

AllExpress Endless coupons, discounts, promotions and flash deals. Competitive Prices On More Than 100 Million Items. Check Out All Deals on AllExpress. 24*7 Customer care. Buyer's Protection. Free Shipping Worldwide. Secure Payment Method.


Unique products. Women's sneakers and gym shoes . to any place
very fast. Bags for digital devices .constantly
inexpensive. Clothes for boys .to order
high quality. Women's boots .Anytime
high quality. Baby carriage . to anywhere in the world




@a

2021-06-15 @ 20:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0