Frost.

 
Nu smyger sig vintern på sakta men säkert. Idag är det både frost och minusgrader.
Brrr... I våran lägenhet så är det också kallt, tror inte dom att på elementen på max.
 
Igår köpte jag och Patrik en ny diskmaskin då den gamla inte funkade riktigt som den
skulle. Dessutom passade vi på att slänga den gamla diskmaskinen och gamla tv-
apparater m.m. En riktigt utrensning av elektroniska prylar. Riktigt skönt att bli av med
allt sånt, vi fick låna en stor bil också så allt kom med i samma last.
 
Mina armar var som gelé när vi var klara. Då hade vi ju dessutom kört ett gympass
innan. Å bära diskmaskin och andra tunga saker på det.. då var jag helt slut.
 
Idag ska jag jobba och efter det ska jag träffa Josse och Amanda. Mysigt!
 
Ha en fin fredag!
Kramar
 

Kommentarer
Postat av: Manda

Haha det är ju Gorrisgorristrädet vid min gamla skola i Kärrdalen:D

Svar: hehehe varför kallas den det så? men det stämmer bra =)
cicci

2012-10-14 @ 15:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0