Skimmia

 
Skimmian en perfekt blomma att ha ute nu under höst/vinter. Den tål ner till -10
grader och ger lite härlig färg till hösten/ vintern. Perfekt för att ha i en kruka på
balkongen.
 
Spa helgen var så otroligt skön. Mycket folk bara men jag tror att om man
åker dit på en vardag så är det nog perfekt. Dom hade så mycket att välja
på från 6 olika bastuar till fotbad till vara källor inomhus och utomhus. Dessutom
bubbelpool, mörkerrum och ljusrum m.m. Det fanns så mycket grejer att jag inte
hann med att göra allt. Maten var dessutom fantasktiskt god. En väldigt lyckad
helg helt enkelt.
 
Idag började jag dagen med att träffa Josse för att käka lite frukost i stan.
Sen åkte jag och tränade... cyklade faktiskt 1mil idag och jag har inte
cyklat på många år. Var lite gött... inomhus då på motioncykel alltså.
 
Nu ska jag fixa lite mat.
 
Kramar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0