Tänk en middagsdukning...

 
 
Igår hade ju vi höstmarknad på centralen. Var väldigt roligt med mycket folk
och mycket att göra hela tiden.
 
Då gjorde jag bland annat dessa snittarangemang. Krukan i sig är väl
inte sådär jätte rolig men jag tycker resultatet blev strålande. Jag tänker
en middagsdukning med dessa små söta utställda med jämna mellanrum
på bordet till någon god köttgryta med rotfrukter. Där hade dom varit
perfekta.
 
Jag gjorde åtta av dessa och dom blev redan slut sålda på mindre än
4 timmar. Ganska bra betyg om jag får säga det.
 
I dom har jag haft:
-Kål
-Pistashia (en liten kvist)
-Snöbär
-Ullgarn
 
(Tänk bara på om ni vill testa på dessa att sätta stickmassan långt
ner för då syns den inte när det är såpass få blommor, så blir det inget
att täcka.)
 
Idag ska jag, Patrik och hela min familj på en spahelg.
Vi ska inte åka långt heller. Vi ska nämligen bo på Arken Spa.
Vi har hört att det ska vara väldigt bra. Underbart!
 
Puss å kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0