Balkong fint.

 
 
God morgon!
Igår så bytte jag ut mina sommarblommor på balkongen
till en höstigare variant. Ska sakta men säkert förvandla resten
av balkongen också men än så länge så kommer det fortfarande
tomater och kryddorna ser fina ut.
 
Planterade även chili frön som jag hoppas kommer upp snart.
Jag var nämligen hemma hos Josse och blev inspirerad. Hon
hade 14st (!) chiliplantor hemma. Jag fick en chili av henne och sa
att jag skulle ge henne lite barnbarn. Tyckte jag var roligt så nu
hoppas jag att jag lyckas lika bra som henne.
 
I balkonglådorna:
-Ljung
-Aster
-Silverek
 
Hoppas ni får en trevlig dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) carla här,
fin blogg du har, perfekt för mig som har fått både terass och uteplats här kan jag få mycket inspo på blommor.
Så nu kommer jag följa dig 😉
Det var väldigt trevligt på klassträffen förresten.

Ha det så bra så hörs vi på kommentarfälten.
Kram

//carla

2012-09-04 @ 14:43:20
URL: http://cuellar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0