Hallå hallå i telefonen!

 
Igår fick jag hem mina nya pennor (dom som proffsen använder).
Så jag kände hur det började klia i mina fingrar. Så jag satte mig
ner och tecknade denna. Ingen speciell insprationskälla, det bara
kom.
 
Började med bebisen och sen måste han ju ha någon som tittar
till honom och så kom mamman och så måste han ju ha en säng,
och leksaker och favvo nallen. Så bara det växer fram.
 
Pennorna blev jag inte besviken på mer än att jag skulle vilja ha
många många fler. Jag bara älskar dom och det blir så bra just
till mitt tecknande. Det är väl så proffsen känner också, förmodligen.
 
Hoppas det kliar mer i fingrarna så jag kan göra fler illustrationer.
 
Kram kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Carla

Hej,
Jag har tittat lite på dina illustrationer dom är jätte fina ;)
Jag har också funderat på det många gånger det har bara blivit abstrakta skissar men idéerna finns där.
Ser fram emot fler illustrationer.
Lycka till, du är jätte duktig.

Kram
// carla

2012-09-11 @ 21:51:04
URL: http://cuellar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0