Min dag i bilder

.
 


 
Jag och Patrik tog oss en liten mini promenad igår i Eriksberg. Vi gick
hamnpromenaden bort och vände. Sen blev vi sugna på glass. Så jag
föreslog att vi skulle köpa glass på Triumfglass och sätta oss högst upp
på Ramberget och äta den.
 
 
Förstår ni vad häftigt det är att sitta där högt högt uppe och kolla ner,
samtidigt så njuter man av att äta glass. Kan ju knappast bli mysigare
än så. Allt ser så annorlunda ut från ovan.
Å när vi sitter där så säger jag:
"När man sitter här uppe så ser man att det enda som
håller stan i liv är bilarna. Annars hade det vart helt stilla."
Å då säger Patrik:
"Va skönt det hade vart".
 
Tänk det, en stad utan bilar. Bara lugnt och skönt.
Det hade kanske inte vart så dumt ändå...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0