Jaha denna morgonen börjar ju bra. Jag kom...

dsc01943 (MMS)

Jaha denna morgonen börjar ju bra. Jag kommer till centralen köper frukost. Funderar på om jag ska ta stor eller liten kaffe, tar stor. Går till pressbyrån ska ladda på busskortet. Hon som står i kassan välter ut halva mitt kaffe. Sedan säger hon knappt förlåt och att jag kan ta nytt av dom (dom har inte laktosfri mjölk) så jag struntar i det. Sedan säger hon lite tyket att jag inte använt mitt kort innan (varit pendlare i 2.5 år) jo det har jag visst. Jaha nu ser hon, hon TRODDE att jag skulle ha kontoladdning. Hur kan man ta fel på "kontoladdning" och "göteborg ++"? Tror ni att jag får göteborg ++? Nej jag får göteborg + som jag inte använt på över 2 år. Jag upptäcker detta snabbt och går tillbaka. "ja du har ju två olika" sedan ber hon om ursäkt... Lite sent tycker jag. Vilken morgon.


Kommentarer
Postat av: uttis

2010-12-29 @ 10:41:44
Postat av: uttis

Aa vissa har det inte lätt

2010-12-29 @ 10:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0