God morgon!



Igår var vi och såg filmen om Cornelis Vreeswijk,
hade väl inte så stora förhoppningar. Men den var faktiskt
väldigt bra. Hans låtar är ju väldigt sköna. Men filmen
är ju lite tragisk.

Igår när vi skulle åka hem tänkte vi äta på
texas loonghorn, men det var såå mycket folk
att vi struntade i det. Så vi började gå mot
bilen då vi hittar en mobil. Jag ringer upp senast ringda
och kommer till en man som säger att det är hans frus
mobil och dom är 5 min ifrån. När dom kommer vill dom ge pengar
men dom vill jag inte ha. Jag hoppas att om jag tappar min
mobil någon gång -peppar peppar tag i träd- att någon snäll
människa lämnar tillbaka den. Nu har jag hittat två mobiler som
har återfått sin ägare. Kanske borde döpa om mig till Santa Cecilia.

Ni vet väl vad det är för dag idag? jo FARSDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0