Hej hej! Jag blir så rastlös, jag har lega...

dsc01073 (MMS)

Hej hej! Jag blir så rastlös, jag har legat 3 dagar nu i soffan utan att orka göra något, inte ens mat. Men idag samlade jag ihop den lilla kraften jag hade kvar och klippte mig själv. Ja ja jag sa att jag skulle klippa mig hos våran duktiga frisör denna gången. Men det är jag i ett nötskal att bara få ett infall. Behövde ju klippa mig. Tyckte det blev rätt bra ändå. Man måste tyvärr klippa sig ändå även om man samlar till världens längsta hår hehe som om jag skulle lyckas med det. Men nu ska jag vänta 3 månader till, tills det är dax nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Josse

Du är så duktig! har du målat något fint? Jag har höst-pyntat vardagsrummet idag. Puss

2010-10-29 @ 18:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0