Hej hej! Min första dag i skolan är gjord....

dsc04502 (MMS)

Hej hej! Min första dag i skolan är gjord. Lite nervöst. Men det gick bra. Läraren sa att vi skulle binda en bukett, utan att vi vet hur man gör. Så så här blev min. Jag vet att den inte är bra, dock är rosorna väldigt fina. Men det var min första. Jag ser redan att jag vill ha en till ros på sidan. Men det var svårare än vad jag trodde att få den snygg. Det är väl helt enkelt det man ska bli bättre på. Precis käkat nu. Kolla lite på tv sen väntar sängen. Måste ju vara pigg imån, för då börjar det på allvar. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till med florist utbildningen....Att våga och testa och framförallt att lära sig grunderna är hemligheten=)

Kan du grunderna så kan du allt!

2011-08-08 @ 20:58:23
Postat av: Linda

lycka till med florist utbildningen....Att våga och testa och framförallt att lära sig grunderna är hemligheten=)

Kan du grunderna så kan du allt!

2011-08-08 @ 20:58:36
URL: http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0