Vi Kommer Iväg!!!



ÅHHH skönt efter några dagar i oro att vi kanske inte
kommer iväg, så kommer beskedet att dom har bokat
om oss. Två dagara tidigare.. men det får lösa det med jobbet.

Men nu ska vi istället till Fuerteventura, och deras matchning
på vårat gamla hotell var liknande. Vi har fortfarande
all inclusive, och stället såg så enormt fint ut.
Fick lycko känslor i hela kroppen!!

Det känns sååå bra... det var nog aldrig meningen
att vi skulle åka till Egypten och jag är bara
glad sålänge min familj mår bra!

Idag? Jobb, sen ut och käka med Madde...Mys!

puss  å kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh va härligt att det löst sig med er resa!

Hoppas du haft en härlig dag. Jag har äntligen haft tenta idag och har firat med ett träningspass och nu ett glas vin i soffan.

Va roligt det ska bli att träffas på söndag!

Puss

2011-02-04 @ 20:02:46
Postat av: Anonym

Åh va härligt att det löst sig med er resa!

Hoppas du haft en härlig dag. Jag har äntligen haft tenta idag och har firat med ett träningspass och nu ett glas vin i soffan.

Va roligt det ska bli att träffas på söndag!

Puss

2011-02-04 @ 20:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0