Balkongen!









Hej hej!

Idag har jag varit på Carros utförsäljning.
Hittade massa kul saker.
Bland dom är korgen, fågeln, garden tools lådan,
fjärils lyktan, och stenen i korgen.
Allt detta för 260:- vilket fynd va?
(sen hittade jag massa andra grejer fast till insidan
av lägenheten.)

Pappa hittade massa fina saker där också.
Bland annat 2 jätte fina lyktor.

Den fina lyktan jag har på balkongen
fick jag av familjen staaf
i födelsedagspresent. Väldans bra!

Hoppas ni har haft en skön dag!
För det har jag.

Massa kramar

Kommentarer
Postat av: Mussla

men herre jisses va fint det blev :) oj va mkt bra du fyndade. det va ju kaos när ni va där. så mkt folk va det inte senare eller idag haha. men ni fick ju se det bästa med. lanternan som du fick utav oss funderar jag på att deala mig tillbaka haha. varför är det alltid så. men tur är väl det att man köper det finaste till en vän. jag får hita annat fint haha. vi måste ses snart igen, den cicci dosen jag fick i lördags räckte inte jag vill ha MEEEEER <3

2011-06-21 @ 22:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0