Mat mat och ännu mera mat!



Såhär såg det ut där vi käkade i Fuerteventura.
Det var dessa tre delar och även ännu en.

Bilden näst längst upp visar alla godsaker!
Fanns även ett bord med glass.

Bilden längst ner visar två bord med bara
bröd.. det va grejer det!

Igår var jag på ett pass, nämligen
afrodans. Jäklar va kul det var! Men
man känner ju sig som en tokdåre
när man hoppar runt å ska så frön och
trampa ner dom. Trumma på stora trumman
och lilla trumman.
Men jag vill trumma ännu hårdare på trumman
så mycket mer frön och trampa ner dom riktigt
hårt i marken. För ååååhhh så kul det var!

Kan ju iaf gå varannan torsdag.

Nu ska jag käka frukost sen träna,
ikväll får vi besök av min familj som
kommer och käkar och kollar på bilderna.

ha en trevlig dag!!

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0