Torsdag!


Denna kamelen och jag blev kära i varandra. Jag ville ta med honom
till Sverige kanske ha honom på balkongen, men fick inte det för
Patrik.

Idag är jag som sagt ledig och har lite inplanerat.
Jag måste färga håret också.
Sen på kvällen har jag ett dans pass inbokat på
Friskis med mamma. Kul ska det bli.

Tänkte ta mig en härlig morgonpromenad idag
men råkade kika ut genom fönstret och ändrade
mig illa kvickt. Fy fy fy och jag som inte skulle
ta av mig mina converse nu kan det bli så
att jag kanske måste göra det ändå. Får införskaffa
mig ett par härliga gummistövlar. Har ju mina leopard
men dom börjar gå sönder.

Hoppas ni har en trevlig dag iaf.

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0