Brudbuketter.









God kväll kära ni!
Idag hade ju ju som sagt brudbuketter i skolan.
Den längst ner är min allra första brudbukett.
Den i mitten den är en grupperad brudbukett.
Den översta skulle vi göra en brudbukett i våran egen smak.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om grupperad. Man
kanske kommer gilla dom senare men nu tycker jag dom
"vanliga" är finast. "Min egen" brudbukett gillade jag bäst.

Har ni någon favorit?

Vi ska fortsätta med brud imån, men klasform istället

Ska plugga nu på kvällen och kolla lite på tv.
Vi har prov på fredag.

Ha en riktigt trevlig kväll!
puss å kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Va fina! Får lust att gifta mig så jag får en sån fin bukett ;)

Hoppas pluggandet går bra!

Jag tog mitt första blodprov igår! Fick sticka Sanna och ta ett rör blod, moahaha. Skitkul!

Sen stack hon mig, fel, jag fick ett blåmärke..

Puss!

2011-11-23 @ 21:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0