Då har även jag börjat med kuren ricinolja...

dsc05053 (MMS)

Då har även jag börjat med kuren ricinolja, som alla bloggare pratar om. Tydligen så kan håret växa 4cm på 1månad (!?). Man tar ricinoljan i torrt hår maserar i hårbotten och även längderna. Låter verka i 30min och därefter schamponerar man håret som vanligt. Detta gör man 2-3 gånger i veckan. Håret ser också ut att må bättre kvalitets mässigt. Jag körde första gången igår. Håret ser aningen glansigare ut. Spännande att följa upp. Ricinoljan kan man köpa på apoteket. Nu väntar jobb. Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

Bra tips! Kanske får testa det om det funkar för dig :)



Här är ett tips på en rolig blogg med mycket inredning, speciellt chabby chik eller vad det heter, haha..

http://inestellespocket.blogspot.com/

2011-09-25 @ 18:55:52
Postat av: nathalie

fungerade det för dig? :P

2011-11-15 @ 19:47:15
URL: http://www.nattstad.se/morau

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0