Före/Efter gammal hylla.

 
Före..elller ja jag hade ju påbörjat projektet lite innan jag kom på att ta en bild, men ni fattar nog grejen.                                                        
Efter.
 
Närbild.
 
Helhet.
 
Jag tog helt enkelt och målade om en gammal hylla för att få den att se lite skönt slitet
ut... som är så modernt nu. Vet inte om den trenden kommer försvinna, den har ju ändå
hållt i sig ett tag. Men jag tror inte det. För det känns helt enkelt som att för många gillar
den.
 
Jag målade ju som sagt bara om den. Ingen slipning eller nått innan, men istället för att
måla heltäckande så drog jag bara försiktigt med penseln på vissa ställen. Och vipps en
shabby chic hylla. Underbart. Ska ha den i vardagsrummet när vi fixat ordning där, men
sålänge får den göra sig fin i sovrummet.
 
Ha en trevlig dag!
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0