Beegravningsdekoration/ Brudbukett.


Symetrisk begravningsdekoration. För 700:-


Brudbukett klasformad.




God kväll!

Idag på morgonen gjorde jag en symetrisk begravningsdekoration.
Inte den roligaste modellen om ni frågar mig. Men den kanske
tilltalar många.

Sen gjorde jag en klasformad brudbukett. Färgerna i den älskar jag!

Efter skolan var jag och tränade och efter jag gymmat sprang
jag på bandet. Resultatet? 5 km. Kändes jätte bra då jag inte
sprungit 5 km på väldigt länge. Efteråt var jag röd som en
tomat i ansiktet.

Vem håller med mig om att det varit riktigt vårväder idag?
Jäääätte skönt!
Hoppas det håller i sig till helgen.

Ha en trevlig kväll!
puss å kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Gillar brudbuketten! Riktigt fin blev den.

2012-03-03 @ 12:21:44
URL: http://hasselvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0