En liten katt.

 
 
 
 
Söta lilla älskade Viol!
 
Nu ska jag dra och jobba.
 
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Jag halkade in på din blogg och hoppades att du varit på "Botaniska" i Uppsala och därmed bodde nära mig. Jag gillar dina brudbuketter väldigt mycket!!!:-D Men jag måste ändå säga att jag tycker att viol är helt underbar. Jag har en brittisk blåpadda i knät/på halva datorn just nu. ;-)

Svar: Hej och stort tack annika! Tyvärr så bor vi en bit ifrån varandra. Jag var nämligen på botaniska i Göteborg där jag bor. Jag blir alltid sååå glad när någon säger att man gör fina grejer. Det värmer. Ja dom är för härliga dom små liven. Viol är en väldigt bestämd dam och vet vad hon vill. Men jag känner igen det där med på datorn. Min ragdoll Nanna lägger sig gärna över hela datorn =) . Tack för din kommentar.
cicci

2012-08-07 @ 22:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0