I trädgårdsföreningen.

 
 
 
 
 
 
Idag träffade jag Jenny i stan och käkade frukost ihop.
Vi åt på det stora caféet Cappuccino där det var både sol
och lä. Helt plötsligt när jag gått in för att hämta bestick
och Jenny satt kvar vid bordet tar en fiskmås min macka.
Helt oväntat! Jag fick köpa en ny för halva priset typ.
Men ändå. Jag hade ju knappt börjat äta på den och att
den snor den mitt framför näsan på Jenny. Helt galet vad
läskiga dom är.
 
Efter det gick vi in på trädgårdsföreningen som nu mera
är gratis för allmänheten. Väldigt bra tycker jag. En liten
oas mitt i stan. Otroligt vad fint det är där.
 
Såg så otroligt stora Afrikas blå lilja - Agapanhus. Jätte fina.
 
Hoppas ni haft en bra dag!
Kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0