Grekland!

 
Tja tja bloggen!...(ok jag var bara tvungen, sorry)
 
Idag åker jag och Patrik till Grekland, Fy satan va gott
det ska bli. Sol och bad och god mat. Det är grejer det.
 
Jag har gjort lite tidsinställda inlägg på bloggen.
Så ni kan fortsätta följa mig denna veckan.
Om nu inte mobilfunktionen kommer igång. Dom håller
på att ändra en massa här på blogg så förhoppningsvis
kommer den igång igen så att jag kan läska er med underbara
semester bilder hehe.
 
Annars får ni ha det så bra så länge.
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Susanna

Fin bild :) Hoppas att du och fästmannen får det supergott i Grekland. Puss och kram på dig

2012-07-01 @ 09:53:03
URL: http://susannaangeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0